Heb je een klacht? We helpen je graag | PostNL

 

Webshop bestelling beschadigd ontvangen?  

Zie ons retourproces en hoe hiervan melding te maken.

 

Heb je een verkeerd artikel besteld of ontvangen?

Zie dan ook ons retourproces en hoe hiervan melding te maken.

 

Webshop bestelling niet bezorgd?

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen met een track&trace code laat het ons weten. Mocht je deze wel hebben ontvangen maar de zending is na 3-5 werkdagen nog niet bezorgd en er is geen verder informatie bekend bij het nazien van de barcode in Track&trace meldt het ons direct. Wij zullen dan navraag doen bij onze leverancier!

 

√ Vermeldt altijd het order# bij alle communicatie over je bestelling. 

 

Kortingscode werkt niet in PostNL Webshop

Weet je zeker dat de code nog geldig is en/of niet al gebruikt is en/of deze eenmalig was? (zie ook acties&kortingen)

Is aan alle voorwaarden voldaan en werkt het toch niet, laat het ons weten!